نرده و حفاظ در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Fence and guard-1
Fence and guard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


یکی از کالاهای که از جنس آهن می‌باشد و از میلگرد درست می‌شود و برای امنیت در روی دیوار قرار می گیرد نرده های هست به نام حفاظ شاخ گوزنی که ارتفاع های گوناگونی دارد و است.اندارد آن و ۸ سانت می باشد و این نوع حفاظ ها به شدت مشهور و معروف می باشند به نام شاخه گوزنی که تراکم و خوبی دارد و بنا بر اختلاف تراکم قیمت آن هم مختلف می‌شود و از نگاه ظاهر و زیبا می باشد و از لحاظ وزن هم سنگین است. و تولید کنندگان آن را در طرح ها و رنگ های گوناگونی و با طبق سلایق و علایق خریداران تولید کردند.

زاویه اجزای تشکیل دهنده این آهنگری حفاظ طوری طراحی شده اند که به هیچ عنوان راهی برای قرار دادن دست و پا و بالا رفتن از دیوار را نمی دهد و صنایع فلزی حفاظ صنعت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تولید انواع نرده حفاظ های فلزی، فرفورژه، نرده راه پله، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی می باشد.

عمدتاً نرده‌ها را بر اساس دو هدف حفاظتی و زیبایی طراحی می‌کنند؛ بنابراین نباید این اهداف را نادیده گرفت. شما می‌توانید از نرده‌هایی که ساختار بسیار زیبایی دارند به‌عنوان نرده راه‌پله است.فاده کنید اما این موضوع را نیز فراموش نکنید که این گزینه، تنها کاربرد نرده حفاظ‌ها نیست. به شکل ساده‌تر نرده‌ها را برای دیوارها نیز مورد است.فاده قرار می‌دهند اما این امر با هدف افزایش سطح امنیت انجام می‌شود تا از ورود افراد سارق به داخل ساختمان جلوگیری شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری