نرده و پله در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Railings and stairs-1
Railings and stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


همان‌طور که قبلاً نیز اشاره نمودیم، اجرای این نوع راه‌پله‌ها در ساختمان باعث می شود تا زیر پله به محیطی دنج تبدیل شود؛ بنابراین می توانید از این فضا برای قرار دادن میز مطالعه و یا انواع اکسسوری ها است.فاده کنید. همچنین نقش این پله‌ها در بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی ساختمان ها، است.فاده از آن در ساختمان‌هایی با ابعاد کوچک، غیر قابل انکار است..

ایستگاه یا است.ارتر ها شبیه به پایه نرده ها می باشند با این تفاوت که ابعاد بزرگتری دارند. ایستگاه ها عموما در ابتدای نرده و در محل های شکست نرده و پاگرد ها نصب می شوند. ایستگاه ها علاوه بر زیبایی و جذابیت سبب محکم شدن نرده ها می شوند.

نرده چوب به مراقبت زیادی نیاز دارد و نگهداری آن می تواند خسته کننده و گران باشد. برای محافظت بیشتر باید به طور مرتب آن را تعمیر و لکه برداری کنید. همانطور که می دانید، آب و هوا خرابی چوب را بیشتر می کند و به دلیل رطوبت زیاد ممکن است. نرده دچار پوسیدگی یا تاب برداشتن شود. سرانجام موریانه ها و سایر آفات نرده چوبی می تواند منجر به هجوم مخرب آن ها به چوب شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری