پرده و کرکره در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Curtains and shutters-1
Curtains and shutters-2



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


از قدیم در منازل و ادارات مورد است.فاده قرار می گرفت و فضای مناسبی را در ادارات و دفترکار فراهم می نمایند و شامل تیغه هایی از جنس آلومینیوم و به عرض و۵ و ۵ میلیمتر می باشند و بصورت افقی در کنار یکدیگر قرار میگیرند و این پرده کرکره ها قابلیت تنظیم مقدار نور محیط را فراهم می نمایند، تنظیم نور این پرده ها بصورت سایه-روشن نیز می باشد.

پرده های کرکره ای افقی در کل  به دو نوع فلزی یا آلومینیومی و چوبی عرضه می شوند. منظور از فلزی و چوبی بودن، جنس تیغه های آن است.. پرده کرکره آلومینیومی یا فلزی در اولویت اول خریداران پرده کرکره می باشد چرا که به خوبی و به طور کامل نور ورودی را کنترل می نماید . پرده کرکره آلومینیومی به دلیل برخورداری از سیستم ساده برای تولید از قیمت مناسبی برخوردار است. و  به دلیل عدم نیاز به خدمات قبل از نصب محصولی مقرون به صرفه محسوب می باشد.

از دو لایه حریر موازی و یک لایه پارچه افقی تشکیل شده است. و شبیه پرده کرکره های آلومینیومی می باشد ولی از نظر کارایی شبیه پرده های شید رول می باشد. است.فاده از این پرده باعث پدید آمدن اشکالی زیبا از نور و سایه در داخل محیط می گردد و هنگامیکه کاملا کشیده شده اند و در وضعیت تاریک خود قرار دارند امکان عبور نور به داخل کاملا از میان می رود. و هنگامیکه این پرده ها در وضعیت روشن خود قرار دارند از قسمت توری آن امکان  عبور نور به داخل و دید به بیرون برای ساکنین فراهم می شود



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری