پله پیش ساخته در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

prefabricated stairs-1
prefabricated stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.


پله پیش ساخته از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارد. می‌تواند به صورت گرد حول محور، کپسولی و یا صاف و ساده ساخته شود. اصولا برای محیط‌های کوچک مناسب­ترین انتخاب است. (خصوصا نوع گرد آن )؛ زیرا در عین مقاومت و زیبایی، فضای کمی را اشغال می‌کند. در تولید این سازه از مواد اولیه متنوعی مانند فلز، چوب، شیشه و... است.فاده شده‌است. با توجه به تنوع در متریال و شکل آن، بهترین گزینه برای طراحی مدرن ساختمان‌ است.. است.فاده از آنها در اماکن تجاری و عمومی، مراکز تفریحی، ویلاها و عمارت‌های خوش آب و هوا و ییلاقی توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و باعث خاص شدن آن محیط می‌­شود.

این نوع پله ها حول یک محور میچرخد و معمولا برای ساختمان های دوبلکس به کار می روند. جنس غالب آن ها از چوب است. اما می توان از پله های پیش ساخته ی فلزی نیز است.فاده کرد. قیمت پله پیش ساخته ی چوبی آن گران است. و بیشتر به درد ساختمان های لوکس می خورد.

پله های پروفیلی از آن دسته پله هایی هستند که قیمت پایین تری دارند. در ساخت این پله ها از پروفیل های متنوعی است.فاده شود. اما نکته این جاست که در مقطع شمشیری پله، این پروفیل ها دچار ضعف می شوند و به همین خاطر است. که برای تقویت آن ها، باید از ورق های پلیت است.فاده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران