کناف در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Kenaf-1
Kenaf-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


از خصوصیات منحصر به فردی که ورق های کناف دارا می باشند و به نوعی از مهم ترین قابلیت آن ها می باشد این است. که بلافاصله بعد از اینکه بخش های مورد نظر ساختمان را با ورق های کناف طراحی کردید می توانید آن بخش ها را رنگ آمیزی کنید و به دلیل نحوه طراحی که دارند می توانند به راحتی به تاسیسات دسترسی داشته و عملیات تعمیر و تعویض  را در صورت نیاز انجام دهید

سقف کاذب گچی، ورقهایی با روکش گچ هستند که در بعضی موارد با روکش پی وی سی و آلومینیوم و &#; مقاومت این تخته های گچی را بالاتر می روند. این نوع سقف کاذب بدلیل اینکه نخستین بار توسط شرکت کناف در آلمان تولید شده سقف کناف نام گرفته است..

به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است.. است.فاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد. نصب آسان و انعطاف پذیری بالای آن می‌تواند از مزایای سقف کناف نسبت به سقف گچی باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری