یراق درب در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Door hardware-1
Door hardware-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


اساس طراحی و زیبایی شناسی، ساختار فنی و کاربردهای سخت افزار درب و کابینت بر اساس مهندسی و زیبایی است.. ایرودینامیک طراحی ها و ارگونومیک دستگیره درب برای گرفتن در سخت افزار درب و کابینت و از بین بردن قطعات تیز در طراحی با است.فاده از مبانی طراحی کلاسیک و مدرن روش اصلی است.. امروز شرکت سام یراق صنعت با تکیه بر سال فعالیت مستمر و با دستیابی به بازارهای جهانی و فرامنطقه‌ای، هم‌چنان اولویت خود را در تامین بازار داخلی و جلب رضایت مشتریان عزیز کشور خوبمان ایران می‌داند و امیدوار است. که با حمایت شما عزیزان و در کمال احترام برای سایر رقبا، همواره به عنوان قطب اول این صنعت در کشور پاسخ گوی نیازهای مادی و معنوی مشتریان عزیز باشد.

اولین نکته این است. که در تهیه یراق آلات برای درب‌های چوبی، باید وزن درب را در نظر گرفت. یراق آلات موردنظر باید بتوانند به‌راحتی وزن درب را تحمل کرده و علاوه بر آن در صورت سبک بودن درب، تعادل وزنی آن را بیش‌ازحد بر هم نزنند. همچنین، توجه به رنگ یراق آلات و تناسب آن با رنگ درب نیز نکته مهم دیگری است. که باید به آن توجه شود.

دستگیره متحرک در قسمت داخلی ساختمان بر روی درب ضد سرقت نصب می شود. عملکرد این دستگیره برای باز و بسته کردن درب از سمت داخل است.. انواع مختلف این دستگیره در ظاهر و کیفیت درب تاثیر بسزایی داد. در حال حاضر دستگیره متحرکهایی از جنس سرب، آلومینیوم، و آهن در بازار ایران موجود است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه