فروش دیزل ژنراتور در بومهن

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


کامپیوتر های موجود قلب صنعت مدرن هستند. هنگامی که سرور ها و سیستم های ارتباطاتی از دست بروند، کسب و کار متوقف می شود، داده ها از دست رفته و سیستم های حسابداری متوقف می شود. کارمندان و کارگران بیکار همگی به یک کابوس برای یک کسب و کار تبدیل می شوند. این موارد منجر به پررنگ تر شدن نقش دیزل ژنراتور ها در صنعت فناوری اطلاعات گشته است..

سلام علیکم، ممنون از اطلاعات خوب و کاربردی شما، ما یک دیزل ژنراتور گازوئیلی kva در کارخانه داریم و قصد داریم آنرا بفروشیم و بجای آن یک دیزل گاز سوز بخریم. آیا این کار به صلاح است. یا نه؟ شما دیزل گازی هم تولید می کنید؟ مدل های گاز سوز با ظرفیت پایین هم پیدا می شود؟ با توجه به اینکه ما در محل ایستگاه گاز داریم اگر یک نیروگاه کوچک گازی ایجاد کنیم به صرفه خواهد بود می تونیم از شما مشاوره بگیریم؟ با تشکر و آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما و همکاران گرامیتان

اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است.. T یعنی میزان توان ظاهری دستگاه (KVA یا کاوا) و توان اکتیو دستگاه (KW یا کیلووات) است.. این نوع اندازه گیری در دو نوع دستگاه مولد برق از جمله UPS ها (معمولا برای مصارف سبک مانند برق اضطراری سیستم های کامپیوتری) و همچنین ژنراتور های گازوئیلی (به منظور مصارف سنگین و حجیم مانند تامین برق خانه، بیمارستان و مصارف صنعتی) به کار می رود.



( فروش ) های دیگر