فروش دیزل ژنراتور در شهر جدید اندیشه

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


سلام علیکم، ممنون از اطلاعات خوب و کاربردی شما، ما یک دیزل ژنراتور گازوئیلی kva در کارخانه داریم و قصد داریم آنرا بفروشیم و بجای آن یک دیزل گاز سوز بخریم. آیا این کار به صلاح است. یا نه؟ شما دیزل گازی هم تولید می کنید؟ مدل های گاز سوز با ظرفیت پایین هم پیدا می شود؟ با توجه به اینکه ما در محل ایستگاه گاز داریم اگر یک نیروگاه کوچک گازی ایجاد کنیم به صرفه خواهد بود می تونیم از شما مشاوره بگیریم؟ با تشکر و آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما و همکاران گرامیتان

در انتخاب ژنراتور ها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است..

دیزل ژنراتور دستگاهی است. که انرژی مکانیکی ورودی از یک منبع خارجی را به انرژی الکتریکی قابل است.فاده تبدیل می نماید. این دستگاه جهت تامین جریان الکتریکی است.، که در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر