فروش دیزل ژنراتور در شهر ری

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


ژنراتورهای صنعتی با مدل‌های مسکونی بسیار تفاوت دارند. این ژنراتورها باید توان است.فاده افراطی در مدت‌زمان‌های طولانی و در شرایط غیر ایده‌آل را داشته باشند. در حالیکه سایز خروجی این ژنراتورها بین تا کیلووات برای موتورهای تا اسب بخار متفاوت است.، نوع ژنراتورهای صنعتی هم متفاوت هستند. شما باید نوع مناسب را انتخاب کنید تا حداکثر است.فاده برای نیازهای صنعتی خود را داشته باشید.

در فیلتر های دو مرحله ای سری ممکن است. هر دو فیلتر از یک جنس و اندازه و دارای قطر منافذ یکسان باشند، اما در برخی طرح ها فیلتر اولیه دارای اندازه بزرگتر و قطر منافذ بزرگ است. (حدود تا ۵ میکرون). این فیلتر برای گرفتن و عاری کردن سوخت از ذرات بزرگ است.. فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچکتر و قطر منافذ ریزتر (حدود تا ۵ میکرون) می باشد. این فیلتر ذرات و ناخالصی های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. در برخی از طرح های سوخت رسانی، فیلتر اولیه سوخت قبل از پمپ اولیه و در مسیر مکشی آن قرار دارد و فیلتر ثانویه بعد از پمپ اولیه قرار می گیرد.

استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. ژنراتور گازی هزینه اولیه بسیار بیشتری از بابت خرید به همراه دارد. حتی با وجود تامین آسان‌ سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان



( فروش ) های دیگر