مشاوره و اجرا دیوارهای پانلی در شرق تهران

Panel walls-1
Panel walls-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


دستگاه شات خشک کوچک و قابل جابجایی می باشد و در طبقات به سادگی به کار می آید، ضمن اینکه این دستگاه به نسبت ارزان قیمت بوده و بازده بالایی دارد. در این روش که بتن شات به صورت اماده وارد مخزن دستگاه می شود، سرعت اجرا بسیار بالا و در حدود تا مترمربع به صورت کار روزانه میباشد. از مزایای اصلی این روش کنترل کامل درصد اختلاط بتن شات میباشد که ترکیب همگن و یکنواختتری حاصل میشود. دستگاه شات تر از نظر حجیم بودن و قیمت بالای دستگاه در پروژههای بزرگ توصیه میشود، ضمن اینکه امکان جابجایی سریع آن مخصوصا در طبقات به سادگی میسر نیست. در شات دیوارهای سرویس ها یا دیوارهایی که نمای سنگ یا سرامیک و کاشی دارند بهتر است. به جهت درگیر شدن بیشتر نما با دیوار، شات را تا زیر شبکه مش زده به نحوی که بتن شات روی شبکه را کاملا نپوشاند. تا در هنگام نصب نما پس از ریختن دوغاب پشت سنگ یا سرامیک علاوه بر اینکه ضخامت دیوار کمتر می شود، پیوستگی بیشتری بین نما و دیوار پانلی برقرار گردد.

دیوار پیش ساخته یکی از برترین و نوین ترین مصالح در جهت ساختمان سازی می‌باشد که در حال حاضر خواهانه زیادی را در صنعت ساختمان دارد. یکی از دلایل این برتری قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با سایر مصالح اعم از گچ و سیمان و آجر می‌باشد. همچنین طرفداران دیوار پیش ساخته به طور معمول پیمانکاران ساختمانی می‌باشد که به طور عمده اقدام به خرید دیوار پیش ساخته می‌کنند. کارگاه‌ها و کارخانه جات بسیاری در زمینه تولید این نوع از دیوارها وجود دارند و پیمانکاران جهت کاهش هزینه های خود اقدام به خرید دیوار پیش ساخته از آنها می‌نمایند.

لازم است. ابتدا سطح پانل ها قبل از عملیات بتن پاشی (شکل ) با پاشیدن آب مرطوب شوند، در این فرایند باید از جمع شدگی آب بر روی پانل ها جلوگیری شود. در این بخش از یک پمپ تخلیه بتن به همراه کمپرسور فشار هوا  استفاده می‌شود. بتن پس از ساخت، از داخل محفظه، پمپاژ می‌شود و سپس به سمت پنل مزبور هدایت می‌شود. سر لوله (نازل) متصل به لوله فشار هوا هست که بتن پس از پمپ شدن و رسیدن به سر لوله توسط فشار هوا به سطح کار پاشیده می‌شود. البته برای احجام کم ممکن است. با نازل دستی نیز انجام شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر