مشاوره و اجرا دیوارهای پانلی در شمال تهران

Panel walls-1
Panel walls-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.

فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


در آیین‌ نامه های رایج در ایران مثل آیین‌نامه و مباحث و مقررات ملی ساختمان به طور خاص به این نوع از دیوارهای سبک نپرداخته است. اما ضوابط کلی در مورد دیوارهای غیر باربر (غیر سازه‌ ای) ازجمله هبلکس، تری دی پانل، ساندویچ پانل، درای وال را در بر گرفته است. که در ادامه به آن‌ ها می پردزیم.

در هنگام زلزله در ساختمان هایی که از تیرها و ستون های فولادی است.فاده شده هر قسمت از تیر ها و ستون ها یا تخریب شده است. و ریزش کرده و یا اینکه از ترک هایی برداشته است. که هزینه و خطرات ناشی از آن بالا می باشد. اما با بکار بردن پنل های بعدی در ساختمان ها مواقع وقوع زلزله ، اتصال دیوار یا سقف یا کف تخریبی ایجاد می شود دیگر اجزا فشار وارد شده را تحمل می کنند و از تخریب ساختمان جلوگیری می کند. D پانل ها برای سبک سازی سازه ها است.فاده می شود و علاوه بر تایید سازمان مقررات ملی از ایمنی بالایی را نیز دارد. همچنین یکی از مهم ترین خصوصیات های این روش ، سازه هایی که با روش پنل بعدی ساخته می شوند ، یکپارچه سازی اتصالات می باشد

همان‌ طور که می‌ دانیم نیروی زلزله تابع وزن مؤثر ساختمان است. در واقع هر چه ساختمان سنگین‌ تر باشد باید برای نیروی زلزله بزرگتری طراحی شود که برای کاهش خرابی های زلزله باید وزن سازه را کاهش دهیم اما یک راهکار برای کاهش وزن سازه است.فاده از دیوار های سبک است. اما کاربرد انواع دیوار سبک چیست؟ آیا دیوارهای سبک در



( مشاوره و اجرا ) های دیگر