فروش دیوارهای پانلی در شهر جدید اندیشه

Panel walls-1
Panel walls-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


جهت برش بلوک ‌ها و تبدیل آن به قطعات مورد نظر می‌توان از گونیا و اره نجاری دستی یا برقی است.فاده نمود که در هر صورت می ‌بایست موارد ایمنی رعایت گردد. همان‌گونه که مشخص است. برش این آجرها با اره باعث می‌شود تا قطعات، دقیقا به‌ اندازه مورد نظر تبدیل ‌شده و از پرت و ضایعات بیهوده که در بلوک‌ های سفالی و آجر به دلیل شکستن با تیشه ایجاد می‌ شود کاسته شود. جهت سوراخ‌ کاری و محل نصب پریزهای برق می‌توان از مته مخصوص است.فاده نمود. دقت داشته باشید قطر سوراخ نباید از یک ‌سوم عمق بلوک بیشتر شود و در صورت اجبار می ‌بایست اطراف آن توری فلزی کار گذاشته شود.

فولاد مصرفی در شبکه جوش‌ شده از نوع سرد کشیده شده ساده بدون آج است..قطر اسمی مفتول‌های شبکه جوش‌ شده از /۵ تا میلیمتر است. (برای دیوارهای غیر باربر است.فاده از مفتول به قطر میلیمتر مجاز است.). مقاومت کششی مفتول‌ها برای دیوارهای باربر و برای دیوارهای غیر باربر حداقل کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع باشد.چشمه شبکه جوش‌ شده در محدوده تا میلیمتر است.. هسته عایق به کار رفته معمولاً از جنس 

ساندویچ پانل های سردخانه ای بصورت سقفی و دیواری تولید می‌شوند. ضخامت این ساندویچ پنل ها معمولا از سانتیمتر شروع شده و در برخی موارد به سانتی‌متر هم می­رسد (بر اساس کاربری و دمای سردخانه). برای پوشش سقف و بدنه سردخانه از ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پانل دیواری و برای پوشش کف نیز معمولا از ساندویچ پنل دو رو نایلون (فوم با پوشش دو طرف نایلون) است.فاده می گردد. طول ساندویچ پانل های سردخانه ای بنا­ به سفارش مشتری قابل تولید هست.



( فروش ) های دیگر