فروش دیوارهای پانلی در شهر ری

Panel walls-1
Panel walls-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


- در ابتدای نصب پنل های دیواری، باید یک پانل در گوشه یک دیوار خارجی به‌ عنوان پنل مبنا نصب و شاقولی گردد. (شکل ) این پنل به‌ عنوان مبنای نصب دیوارهای هم راستا و عمود بر خود می باشد. برای اتصال پانل‌ ها به یکدیگر یا اتصال آن‌ ها به هر نوع اسکلت از دو نوع اتصال به صورت میلگردهای آجدار با سایز و ۸ سانتی‌ متر یا مش ‌های اتصال است.فاده می‌شود.

دیوار پیش ساخته ساندویچ پانلی از جمله پرکاربردترین مصالحی هستند که امروزه در صنایع مختلف ساختمان سازی برای پوشش دیوار انواع سازه‌ها است.فاده می‌شود. ساندویچ پانل یکی از مصالح نوین است. که به دلیل داشتن کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد مورد توجه معماران و مهندسان قرار گرفته است.. این نوع دیوارهای پیش ساخته از دو لایه ورق و یک هسته عایق تشکیل شده‌اند و جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای آجری به حساب می‌آیند. یکی از عمده‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت دیوارهای پیش ساخته پانلی شده است.، عایق بودن، مقاومت و طول عمر بالای این نوع دیوارها است..

بعد از اجرای رج اول باید سطح بلوک ها به ‌وسیله برس تمیز شوند تا زمانی که ملات یا چسب روی سطح رج اول ریخته می‌شود چسبندگی بهتری با بلوک ‌های رج دوم داشته باشد. این کار را برای سایر رج ها (شکل ) هم باید تکرار کرد. توجه شود قبل از ریختن ملات یا چسب، سطح رج را مرطوب کنیم تا از مکش آب ملات جلوگیری شود. بعد از آماده کردن سطح رج، به‌ وسیله ماله (شکل ) ملات یا چسب را روی سطح رج می‌ریزیم و شروع به پرداخت آن می‌کنیم. ملات یا چسب باید ضخامتی حدود تا سانتی‌ متر داشته باشد. سپس بلوک‌ های رج جدید را روی ملات پرداخت‌ شده گذاشته و با چکش پلاستیکی (شکل ) با ضربات افقی و عمودی آن ‌ها را تنظیم می‌کنیم. دقت شود که در اجرای رج جدید، باید به‌اندازه سانتی‌ متر با درز قائم رج پایین فاصله داشته باشد (شکل ). پس از اجرای هر رج به‌ وسیله تراز و چکش باید از قائم بودن دیوار مطمئن شد.



( فروش ) های دیگر