مشاوره و اجرا دیوارهای پانلی در چهاردانگه

Panel walls-1
Panel walls-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


تمام ضوابط بالا باید قبل از ساخت مش بندی رعایت شود. طبق بند ---- نشریه این کار کاملاً مکانیزه و با ماشین آلات خودکار ساخته می‌شود به طوریکه محل تقاطع تار و پود های شبکه به روش جوشکاری مقاومت الکتریکی به هم متصل می‌شوند. بعد از ساخت مش بندی و نصب عایق بین آن‌ها، پانل ها آماده حمل و نقل و نصب در محل مورد است.فاده می‌باشند؛ که در ادامه نکاتی در خصوص حمل و نگهداری آن‌ ها آورده شده است..

- در ابتدای نصب پنل های دیواری، باید یک پانل در گوشه یک دیوار خارجی به‌ عنوان پنل مبنا نصب و شاقولی گردد. (شکل ) این پنل به‌ عنوان مبنای نصب دیوارهای هم راستا و عمود بر خود می باشد. برای اتصال پانل‌ ها به یکدیگر یا اتصال آن‌ ها به هر نوع اسکلت از دو نوع اتصال به صورت میلگردهای آجدار با سایز و ۸ سانتی‌ متر یا مش ‌های اتصال است.فاده می‌شود.

دیوار پیش ساخته به عرض سانتی تر و طول متر با قابلیت عبور تاسیسات در دو نوع سبک و سنگین جهت دیوارهای داخلی ، بیرونی و محوطه تولید می گردد.و بسته به نوع مصرف بصورت افقی (جهت دیوارهای بیرونی و محوطه ) و قائم ( دیوارهای داخلی) قابل اجرا است..دارای اتصال گام و زبانه است..که موجب سهولت نصب بدون نیروی متخصص و افزایش بی نظیر سرعت اجرا، کاهش ملات و کاهش هزینه اجرا می گردد.پانل گچی در مقایسه با محصولات دیگر پیش ساخته ارزانتر و اقتصادی تر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر