مشاوره و اجرا دیوار چینی در شهر جدید اندیشه

Chinese wall-1
Chinese wall-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


با است.فاده از دیوارهای بنایی توخالی یا از رسیدن رطوبت به فضای داخلی ساختمان، با است.فاده از ایجاد فضای توخالی بین قسمت بیرونی و قسمت داخلی دیواره، جلوگیری می شود. این دیوارها همچنین در کنترل دمای ساختمان نیز کمک می کنند زیرا فضای توخالی موجود در دیوار عبور حرارت از دیوار را محدود می کند.

به طور کلی امروزه تمامی کارفرمایان و مهندسین ساختمانی از بلوک سبک سیمانی به عنوان بهترین مصالح برای دیوار چینی است.فاده می کنند. خرید بهترین بلوک برای دیوارچینی و اطلاع از قیمت بلوک سیمانی نیازمنده مشاوره با تیم مجرب در زمینه تولید و توزیع بلوک سیمانی می باشد.

دوم سنگ های کارشده به شکل مکعب های بریده شده صاف، که برای دیوارچینی با سنگ بیشتر مورد است.فاده قرار میگیرند. به عنوان مثال دیوارچینی باغ و دیوارچینی ویلا در ایران معمولا با سنگ اسپراخون اصل انجام می شود. اهرام مصر از تمدن هایی است. که بر پایه سنگ بنا شده است.. در پی سازی دیوارها نیز سنگ فراوانی کاربرد دارد. دیوار چینی با سنگ معمولا بدین صورت است. که از ملات سیمان به عنوان اتصال دهنده و در کنارهم قرار دهنده سنگ ها است.فاده می شود. سنگ ها مستعد شوک حرارتی و انعطاف پذیر می باشند و بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب هستند وزن زیاد سنگ و قیمت بالای آن شاید بزرگترین دلایلی باشد که بشر بفکر پیدا کردن جایگزین برای دیوارچینی با سنگ شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر