فروش دیگ بخار در بومهن

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


دیگ بخار تشکیل شده از یک محفظه فلزی فولادی می باشد و به دلیل وجود فشار در داخل آن است.فاده از متریال مناسب در ساخت آن  بسیار مهم می باشد که در تهیه این دیگ ها باید به است.اندارد بودن آن ها توجه کرد اما چه نکاتی را باید در این زمینه مورد توجه قرار بدهیم؟

گروه صنعتی آراد بویلر با گردهم آوردن پرسنل ماهر و متعهد، فعالیت خود را در زمینه ساخت ، تولید و اجرای انواع مخازن تحت فشار از جمله دیگ های بخار صنعتی، دیگ آبگرم، دیگ آبداغ و دیگ روغن داغ با پشتوانه بیش از سی سال فعالیت سازنده در عرصه تولید برای میهن پهناورمان آغاز نمود و پس از سال ها تلاش مستمر و چشمگیر با یک مجموعه پیشرفته صنعتی تولیدات خود را بر اساس است.انداردهای موجود و دارای مشخصه های منحصر بفرد فنی و کیفی به سراسر نقاط ایران و خاورمیانه عرضه و ارائه می نماید. در صورت ارائه هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی با تماس حاصل فرمایید.

در دیگ بخار سه پاس حرارتی گازهای تولیدی از احتراق مسیر دیگ بخار را در سه مرحله طی می کنند و سپس از دودکش خارج می شوند، در صورتیکه این نوع دیگ به درستی و است.اندارد طراحی و تولید شده باشد قطعا راندمان بسیار بالایی خواهد داشت، این نوع دیگ سه پاس عقب تر میزان انتقال حرارت بالایی دارد و بازدهی آن نیز بالا است..



( فروش ) های دیگر