تولید و ساخت دی آمونیوم فسفات در بومهن

Diammonium phosphate-1
Diammonium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


تجزیه و تحلیل شیمیایی خاک، فقدان برخی مواد خاص برای تعیین مقدار دقیق آن را نشان می دهد. فسفات دی آمونیوم به عنوان یک پوشش عالی برای درختان کوچک، گیاهان بیمار و ضعیف بسیار مفید است.. بوته ها (انگور فرنگی، تمشک، توت) مواد افزودنی را به خوبی جذب می‌کنند.

از کودها برای رشد محصولات مختلفی است.فاده می شود. مقدار مصرف تقریباً همیشه یکسان است.. فروش دی آمونیوم فسفات برای پرورش سیب زمینی بسیار عالی عمل می‌کند. این دارو که فاقد پتاسیم است.، طعم سیب زمینی را بهبود می‌بخشد و عملکرد آن را افزایش می‌دهد.

کود دی آمونیوم فسفات مایع (dap fertilizer)، منبع عالی پتاسیم (P) و نیتروژن (N) برای تغذیه گیاه است.. این ترکیب، بسیار محلول است. و بنابراین به سرعت در خاک حل می‌شود تا فسفات و آمونیوم برای تغذیه گیاهان، آزاد شود. خاصیت قابل توجهDAP ، PH قلیایی آن است. که در اطراف گرانول‌های جامد، ایجاد می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر