فروش رادیاتور در بومهن

Radiator-1
Radiator-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


رادیاتورهای بخار صنعتی نمونه‌ای کار آمد برای تولید گرمای محیطی میباشند که در سیستم های بخاری صنعتی بسیار پرمصرف است..این تیپ از رادیاتور برخلاف مدل‌های قبلی بر اساس کاهش دمای آب طراحی نشده است. بلکه بر مبنای افزایش دمای محیطی توسط دستگاه‌هایی مانند هواساز،ایرواشر،فن کویل و غیره ساخته میشود.در سیستم های گرمایشی میتوان از دو سیال بخار و آبگرم برای گرمایش محیط است.فاده نموده که بسته به نوع سیال محاسبات ساخت تغییر خواهد کرد.

در این راستا امیدوار است. با بالا بردن سطح علمی و تجارب سازمان و نگرش دقیق به سیستم تعالی سازمانی و مدیریتی ضمن افزایش بهره وری سازمان و کاهش قیمت تمام شده محصولات، با است.فاده از زیر ساخت های موجود بتواند با افزایش سهم بازار مواجه شود.

هدف از طراحی این دستگاه حرارتی برودتی پایین آوردن دمای سیالات صنعتی همچون اتیلن گلیکول، هوا، روغن، آب بنحو است.اندارد میباشد. رادیاتور برای صنایع مختلفی نظیر غذایی، پتروشیمی، نفت وگاز، پالایشگاه، نیروگاه و... تحت عنوان یک سیستم خنک کننده امروزی است.فاده می‌شود. همچنین جهت سرد سازی کمپرسور، گیربکس، موتورها و دیگر تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر