خدمات و سرویس رادیاتور در شهر جدید اندیشه

Radiator-1
Radiator-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


رادیاتور نون صنعت در راستای ماموریت برنامه ریزی شده، با شناسایی نیاز محصولات جدید، و هدایت پروژه های طراحی و ساخت محصولات بهینه و جدید و با تامین بهترین مواد اولیه از تامین کنندگان داخلی و خارجی و ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته قصد دارد تا با اتکا به کارکنان توانمند و متعهد و دستاوردهای کسب شده با توسعه و راه اندازی خط تولید محصولات آلومینیومی جهت تامین بازار قطعات یدکی و خودرو سازان و صادرات به الگوی اقتصادی مهمی در بخش خصوصی تبدیل گردد.

هدف از طراحی این دستگاه حرارتی برودتی پایین آوردن دمای سیالات صنعتی همچون اتیلن گلیکول، هوا، روغن، آب بنحو است.اندارد میباشد. رادیاتور برای صنایع مختلفی نظیر غذایی، پتروشیمی، نفت وگاز، پالایشگاه، نیروگاه و... تحت عنوان یک سیستم خنک کننده امروزی است.فاده می‌شود. همچنین جهت سرد سازی کمپرسور، گیربکس، موتورها و دیگر تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.

رادیاتورهای بخار صنعتی نمونه‌ای کار آمد برای تولید گرمای محیطی میباشند که در سیستم های بخاری صنعتی بسیار پرمصرف است..این تیپ از رادیاتور برخلاف مدل‌های قبلی بر اساس کاهش دمای آب طراحی نشده است. بلکه بر مبنای افزایش دمای محیطی توسط دستگاه‌هایی مانند هواساز،ایرواشر،فن کویل و غیره ساخته میشود.در سیستم های گرمایشی میتوان از دو سیال بخار و آبگرم برای گرمایش محیط است.فاده نموده که بسته به نوع سیال محاسبات ساخت تغییر خواهد کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر