فروش رادیاتور در شهر جدید اندیشه

Radiator-1
Radiator-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


رادیاتور صنعتی یکی از انواع مبدلهای خنک کننده آب، هوا و روغن میباشد که در صنایع  صنعتی بسیار پرکاربرد است. و تحت عنوان رادیاتور خنک کننده آب و هوا شناخته میشود.ساختار دستگاه بر منبای کاهش دمای سیالات صنعتی مانند اب،اتیلن گلیکول،هوا و روغن طراحی گردیده،این رادیاتورها در صنایع مختلفی مانند نیروگاه،پتروشیمی،غذایی و پالایشگاه کاربرد دارد و به عنوان یک سیستم خنک کننده است.اندارد میتوان از آنها بهره برداری نمود.

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از . کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است. که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد.

البته از این نوع رادیاتور با طراحی‌های متفاوت میتوان در سیستم گرمایشی هم نیز است.فاده نمود.اما طرز کاری کاملا متفاوت از نمونه اولی خواهد داشت. در نوع آب خنک همانطور که از اسم رادیاتور مشخص است. مناسب برای کاهش دمای انواع سیالات مایع مانند آب،روغن،گاز مبرد و دیگر مایعات صنعتی می باشد.ولیکن در نوع گرمایشی با بهره گیری از سیستم بویلر یا دیگر بخار آبگرم درون رادیاتور جریان دارد که میتوان از آن در انواع سیستم‌های تهویه مطبوع است.فاده نمود که در ادامه به کارایی و انواع هر کدام از آنها میپردازیم.



( فروش ) های دیگر