فروش رادیاتور پنلی در شهر جدید اندیشه

Panel radiator-1
Panel radiator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


سال ها چدن و آلومینیوم به عنوان مواد اولیه مورد است.فاده در ساخت رادیاتورهای خانگی مورد است.فاده قرار می گرفت . رادیاتورهای پانلی (فولادی) با بهره گیری از تکنولوژی جوش مقاومتی و با است.فاده از صفحات فولادی پا به عرصه بازار تاسیسات گرمایشی گذاشت و به عنوان نسل سوم رادیاتور ، با غلبه بر باورهای غلط و به رخ کشیدن مزیت های فراوانش در مقایسه با همنوعان قدیمی تر ، به سرعت جایگاه خود را ارتقاء بخشید .

شرکت کارو صنعت رایکا با نام تجاری اورماد در زمینه تولید دستگاههای صنعتی و کشاورزی فعالیت میکند . این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت و همکاری با کشورهای همسایه نظیر ترکیه آذربایجان روسیه و عراق کمک شایانی در رشد صنعت تولید و بازرگانی کشور داشته لذا مفتخریم بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم دفتر مرکزی شرکت در آذربایجان غربی در شهر ارومیه میباشد دفتر ترکیه در شهر است.انبول ارتباط از اپلیکیشن های واتساپ و تلگرام -

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور محصول جدیدی است. که مطابق با است.انداردهای روز دنیا بتازگی تولید و عرضه شده است.. اشغال فضای کم (ابعاد مناسب) ، طراحی زیبا، سبکی و&#; مهمترین ویژگی هاییست که باعث شده این رادیاتور در زمره محبوب ترین رادیاتور های گرمایشی قرار بگیرد.



( فروش ) های دیگر