فروش ردیاب شخصی در بومهن

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

همچنین دارا بودن باتری داخلی میلی‌آمپر که در صورت است.فاده مداوم بین تا روز به شما کار خواهد داد، می‌توان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان به‌روزرسانی و ارتقا نرم‌افزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرم‌افزاری آن را از راه دور و بی‌سیم فراهم می‌آورد.

باطری میلی آمپری ردیاب پرسنلی مدل G از جنس پلیمری و قابل شارژ می باشد .مدت زمان فول شارژ شدن باطری داخلی ردیاب ساعت طول می کشد. شما میتوانید براحتی و از طریق کابل اندروید باطری ردیاب را شارژ کرده و با هر بار شارژ بین الی روز از ردیاب برای موقعیت یابی است.فاده نمایید. همچنین جی پی اس پرسنلی G ضد آب با مقاومت IP می باشد و در برابر حرارت و رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است..



( فروش ) های دیگر