فروش ردیاب شخصی در چهاردانگه

personal tracker-1
personal tracker-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


همچنین دارا بودن باتری داخلی میلی‌آمپر که در صورت است.فاده مداوم بین تا روز به شما کار خواهد داد، می‌توان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان به‌روزرسانی و ارتقا نرم‌افزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرم‌افزاری آن را از راه دور و بی‌سیم فراهم می‌آورد.

پروژه سیپاد، پروژه ای ملی است. که با هدف تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش، هوشمندسازی ناوگان درون شهری، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل در کشور و همچنین رعایت عدالت در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی در دست اجرا قرار گرفته است.. است.ارت اولیه این طرح ملی در تاریخ // در سندی با موضوع “روان سازی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر” به تصویب هیات وزیران رسید. براساس این سند مقرر گردید که سوخت مورد نیاز پیمایش هر ناوگان بر اساس پیمایش محاسبه شده از تجهیزات موقعیت یاب هوشمند و اسناد حمل، تخصیص داده شود.

باطری میلی آمپری ردیاب پرسنلی مدل G از جنس پلیمری و قابل شارژ می باشد .مدت زمان فول شارژ شدن باطری داخلی ردیاب ساعت طول می کشد. شما میتوانید براحتی و از طریق کابل اندروید باطری ردیاب را شارژ کرده و با هر بار شارژ بین الی روز از ردیاب برای موقعیت یابی است.فاده نمایید. همچنین جی پی اس پرسنلی G ضد آب با مقاومت IP می باشد و در برابر حرارت و رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم است..



( فروش ) های دیگر