مشاوره و اجرا ردیاب شخصی در چهاردانگه

personal tracker-1
personal tracker-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


رایان جی پی اس همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ردیاب ها را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهد. دقت ردیاب پرسنلی مدل G بسیار دقیق است. و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین الی متر و در مکان های مسقف بین الی متر می باشد. باطری پلیمری قابل شارژ با ظرفیت میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کردن ردیاب بین الی روز بصورت کارکرد مداوم موقعیت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید.

جی پی اس کودک مدل G دارای طول سانتی متر و عرض و نیم سانتی متر با ضخامت نیم میل می باشد. وزن این ردیاب قدرتمند گرم میباشد.شما میتوانید با توجه به وزن بسیار سبک این محصول و ابعاد منحصر از آن در کیف پول &#; چمدان &#; کیف دستی &#; کودک &#; سالمند &#; بیماران آلزایمری &#; موتورسیکلت &#; خودرو &#; کامیون &#; گاوصندوق &#; دوچرخه &#; کودکان اتیسم و هر چیزی که برای شما اهمیت و ارزشمند است. است.فاده نمایید.

ردیاب سپهتن ردیابی سازمانی است. که بنا بر نیاز موجود در ناوگان حمل‌ونقل جاده ای تحت عنوان پروژه ای با همین نام طراحی و تولید گردیده است.. در واقع هدف از طراحی این ردیاب نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل جاده ای و عملکرد رانندگان، به‌ویژه رانندگان اتوبوس های برون‌شهری و جاده ای بوده تا با اطلاع از وضعیت لحظه‌ای نظیر موقعیت مکانی، سرعت های مجاز و غیرمجاز، اطلاع از کافی بودن زمان است.راحت رانندگان، اطلاع از مدت زمان رانندگی ممتد و زمان است.راحت رانندگان و تشخیص دستکاری و تخلف خودرو ها و بسیاری فاکتور های مشابه از میزان تصادف جاده ای کاسته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر