فروش رنده دستی نجاری در شهر جدید اندیشه

Woodworking hand planer-1
Woodworking hand planer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


از این رنده برای از بین بردن خط‌ها و ناهمواری‌های ایجاد شده در اثر رنده کشی با رنده یک تیغ یا رنده قاچی به کار برده می‌شود. زاویه تیغه در این رنده تندتر است. (بین ۸ تا ۵ درجه) پوشال برداری هم در کمترین مقدار ممکن انجام می‌گیرد. عرض تیغه در این رنده بین تا میلی‌متر است..

این نوع رنده دستی نجاری شباهت زیادی به بال کبوتر در حال پرواز دارد و به همین دلیل با این نام معرفی می‎شود. این رنده به‌منظور است.فاده برای چوب‎ها‎یی که قوس داخلی دارند، است.فاده می‎شود. جنس آن از فلز است. و دو دسته دارد که تیغه آن به‌وسیله یک پیچ در داخل کوله محکم می‎شود. طول بدنه رنده بال کبوتری ۵ و عرض آن ۵ میلی‌متر است..

رنده انگشتی نجاری یکی از مدل‌های باکیفیت رنده برای است.فاده در ساخت بسیاری از ماکت‌های چوبی، پلاستیکی و.... می‌باشد که دارای بدنه‌ای از جنس پلیمر پلی کربنات است. که از است.حکام و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. رنده انگشتی نجاری ابزاری باکیفیت مناسب برای هنرمندان و علاقه‌مندان به ساخت ماکت، زیورآلات چوبی، مجسمه و ... می‌باشد و همچنین از این مدل رنده انگشتی می‌توان برای فرم دهی چوب بالسا‌، چوب‌های نرم، چرم، پلاستیک، فوم فشرده و... است.فاده کرد. 



( فروش ) های دیگر