تولید و ساخت رنگ آستری در شهر ری

lining color-1
lining color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


آستری روغنی سفارشی هادی را با مقدار مناسب تینر روغنی رقیق نموده و بوسیله غلطک،قلم مو و یا پیستوله اعمال نمایید. درجه حرارت محیط رنگ آمیزی در محدوده -درجه سانتیگراد ت و دمای سطح درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم توصیه می گردد. پس از اتمام کار ابزارآلات رنگ آمیزی را باتینر روغنی شستشو نمایید.

آسترهای چندکاره محبوبیت بالایی دارن چرا که بر روی سطوح مختلف قابل است.فاده هستن. با این حال باید دقت داشته باشین که حتی این نوع آسترها ممکنه برای بعضی سطوح مناسب نباشن. قبل از تهیه و است.فاده مطمئن بشین که آستر مناسب رو پیدا کردین. به اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول دقت کنین. در ضمن بهتره محصولات برندهای معتبر و اثبات شده رو داشته باشین.

فلسفه شـکل گیری شرکت، است.فاده از ظرفيت موجود در داخل کشور جهت دستیابی به فن آوری هاي نوین در عرصه توليد و مهندسی رنگ و پلیمر و همچنين برآورده سازي نياز هاي موجود و آتي مرتبط با اين زمينه، در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، ساختمان، ترافيك و حمل و نقل و&#; است..



( تولید و ساخت ) های دیگر