مشاوره و اجرا رنگ آلومینیوم در شهر جدید اندیشه

Aluminum color-1
Aluminum color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


رعایت فاصله زمانی مناسب مابین اجرای لایه ها الزامی است.. ابتدا رنگ را توسط همزن با دور مناسب کاملا یکنواخت نمایید. پس از انتخاب دستگاه پاشش مناسب، مخلوط رنگ را با افزایش تدریجی تینر تا حصول ویسکوزیته مناسب پاشش رقیق نمایید.

پوشش پودری الکترواستاتیک شامل شارژ ذرات، پاشش یا اتمیزه کردن ذرات باردار و رسوب ذرات باردار بر روی یک بستر ثابت است.. از مزایای پوشش پودری الکترواستاتیک می‌توان به قابلیت پوشش دهی بدون است.فاده از حلال‌ها، مواد آلی یا آبی اشاره کرد. با رنگ آمیزی الکترواستاتیک، پیوند بین رنگ و شی باعث می‌شود که رنگ ثابت بماند. خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک این واحد آلومینیوم پیمان شامل پیشرفته‌ ترین خطوط رنگ و تنها خط تمام اتوماتیک و عمودی در ایران میباشد.

جوشکاری آلومینیوم با است.فاده از روش های جوشکاری جذبی امکان پذیر است.، اما ممکن است. نامرتب باشد. برخی از بهترین روش ها برای است.فاده در طول فرآیند عبارتند از جوشکاری TIG با جریان متناوب یا مستقیم یا جوشکاری MIG. جوشکاری روی رنگ کار عاقلانه‌ای نیست. در واقع، جوشکاری و کار با اشیایی که قبلا رنگ شده است.، با هر روشی، کاملاً مشکل ساز است.. مثلا میتواند دود مضر و دود بیش از حد در هنگام جوش ایجاد کند. معمول است. که جوشکارها فلز را آسیاب می‌کنند تا رنگ را از بین ببرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر