تولید و ساخت رنگ آلومینیوم در شهر ری

Aluminum color-1
Aluminum color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


همچنین بهتر است. در فضای باز کار کنید.اگر این امکان پذیر نیست، اطمینان حاصل کنید که محل کار شما تهویه مطلوبی دارد.گاهی اوقات اشیاء رنگ شده برای از دست دادن بوی نامطبوع خود باید در معرض هوا قرار گیرند.در این مرحله نیز از تهویه کافی اطمینان حاصل کنید.

به طور کلی با افزایش روز افزون است.فاده از ورق های آلومینیومی، تنوع پوشش رنگی آنها میتواند جلوه ای تازه و نو را برای این محصولات پدید بیاورد. رنگ های پودری الکترواستاتیک توسط دستگاه های مخصوصی بر روی سراسر ورقه های فلزی پخش میشوند. سپس با قرار دادن فلزهای مورد نظر در کوره هایی با دمای درجه، شاهد چسبیدن رنگ های الکترواستاتیک بر بدنه فلزی خواهیم بود. از جمله خدمات رنگ پودری آلومینیوم، ایجاد لایه ای سخت و مقاوم تر در مقابل رنگ های معمولی میباشد. این رنگ ها از ماندگاری بسیار طولانی برخوردارند و با گذشت زمان ذره ای از میزان عملکرد و نمای ظاهری آنها کاهش نمی یابد.

برای رنگ کردن آلومینیوم به طور معمول  از رنگهای پودری است.فاده می کنند ، در واقع رنگ کوره ای یا همان رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم زمانی کاربرد خواهد داشت که بعد از رنگ شدن سطح مورد نظر داخل کوره قرار گیرد در غیر این صورت رنگ بعد از خشک شدن خیلی ثابت نمی ماند و تغییر رنگ می دهند . این رنگها از ذرات خشک براق تشکیل شده است. و با رنگهای دیگر ترکیب میکنیم . در رنگ کردن پروفیل آلومینیوم باید قطعات آلومینیومی را زیر سازی کنیم و بعد از مشخص کردن رنگ ، پروفیل را در مکان مشخص بر روی نوار نقالی وصل کنیم و داخل کابین رنگ پخش کن قرار دهیم ، بعد از این که رنگ الکترواستاتیک پودری را با تپانچه ی پاششی روی سطح آلومینیوم که از قبل بارهای مثبت و منفی را اعمال کرده ایم ، پخش کنیم و داخل کوره قرار دهیم و بعد از   دقیقه و یا بیشتر  آن را از کوره خارج کنیم و از نوار نقالی جدا کنیم و به دسته های و تایی جدا میکنیم تا ضربه به رنگ وارد نشود. رنگ کردن آلومینیوم به صورت مایعی هم انجام میشود ولی برای این مدل رنگ باید مهارت کافی و تجهیزات کامل داشته باشیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر