فروش رنگ آلومینیوم در شهر ری

Aluminum color-1
Aluminum color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


برای رنگ کردن آلومینیوم به طور معمول  از رنگهای پودری است.فاده می کنند ، در واقع رنگ کوره ای یا همان رنگ الکترواستاتیک آلومینیوم زمانی کاربرد خواهد داشت که بعد از رنگ شدن سطح مورد نظر داخل کوره قرار گیرد در غیر این صورت رنگ بعد از خشک شدن خیلی ثابت نمی ماند و تغییر رنگ می دهند . این رنگها از ذرات خشک براق تشکیل شده است. و با رنگهای دیگر ترکیب میکنیم . در رنگ کردن پروفیل آلومینیوم باید قطعات آلومینیومی را زیر سازی کنیم و بعد از مشخص کردن رنگ ، پروفیل را در مکان مشخص بر روی نوار نقالی وصل کنیم و داخل کابین رنگ پخش کن قرار دهیم ، بعد از این که رنگ الکترواستاتیک پودری را با تپانچه ی پاششی روی سطح آلومینیوم که از قبل بارهای مثبت و منفی را اعمال کرده ایم ، پخش کنیم و داخل کوره قرار دهیم و بعد از   دقیقه و یا بیشتر  آن را از کوره خارج کنیم و از نوار نقالی جدا کنیم و به دسته های و تایی جدا میکنیم تا ضربه به رنگ وارد نشود. رنگ کردن آلومینیوم به صورت مایعی هم انجام میشود ولی برای این مدل رنگ باید مهارت کافی و تجهیزات کامل داشته باشیم.

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک در طراحی های گوناگونی انجام میگیرد. کارخانه رنگ پودری آلومینیوم پیمان با است.فاده از مدرن ترین دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک از مهم ترین مراکز رنگ پودری در ایران به شمار میرود. این مجتمع تنها مجموعه ای است. که از خط عمودی بهره مند میباشد.

در این مرحله پروفیل‌ها توسط هوای گرم کنترل شده ( درجه) بصورت یکنواخت و در زمان یکسان رطوبت گیری میشود و بواسطه پیوسته بودن فرایند در کمترین زمان ممکن بین شستشو و آماده‌سازی به قسمت اسپری رنگ انتقال داده می‌شود که این مسئله اهمیت بسزایی در خدمات رنگ پودری برای تثبیت رنگ و کیفیت چسبندگی رنگ و در نتیجه عمر مفید پروفیل‌های رنگ‌ آمیزی شده را دارد.



( فروش ) های دیگر