مشاوره و اجرا رنگ آلومینیوم در شهر ری

Aluminum color-1
Aluminum color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


پوشش پودری الکترواستاتیک شامل شارژ ذرات، پاشش یا اتمیزه کردن ذرات باردار و رسوب ذرات باردار بر روی یک بستر ثابت است.. از مزایای پوشش پودری الکترواستاتیک می‌توان به قابلیت پوشش دهی بدون است.فاده از حلال‌ها، مواد آلی یا آبی اشاره کرد. با رنگ آمیزی الکترواستاتیک، پیوند بین رنگ و شی باعث می‌شود که رنگ ثابت بماند. خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک این واحد آلومینیوم پیمان شامل پیشرفته‌ ترین خطوط رنگ و تنها خط تمام اتوماتیک و عمودی در ایران میباشد.

به طور کلی با افزایش روز افزون است.فاده از ورق های آلومینیومی، تنوع پوشش رنگی آنها میتواند جلوه ای تازه و نو را برای این محصولات پدید بیاورد. رنگ های پودری الکترواستاتیک توسط دستگاه های مخصوصی بر روی سراسر ورقه های فلزی پخش میشوند. سپس با قرار دادن فلزهای مورد نظر در کوره هایی با دمای درجه، شاهد چسبیدن رنگ های الکترواستاتیک بر بدنه فلزی خواهیم بود. از جمله خدمات رنگ پودری آلومینیوم، ایجاد لایه ای سخت و مقاوم تر در مقابل رنگ های معمولی میباشد. این رنگ ها از ماندگاری بسیار طولانی برخوردارند و با گذشت زمان ذره ای از میزان عملکرد و نمای ظاهری آنها کاهش نمی یابد.

در این مرحله پروفیل‌ها توسط هوای گرم کنترل شده ( درجه) بصورت یکنواخت و در زمان یکسان رطوبت گیری میشود و بواسطه پیوسته بودن فرایند در کمترین زمان ممکن بین شستشو و آماده‌سازی به قسمت اسپری رنگ انتقال داده می‌شود که این مسئله اهمیت بسزایی در خدمات رنگ پودری برای تثبیت رنگ و کیفیت چسبندگی رنگ و در نتیجه عمر مفید پروفیل‌های رنگ‌ آمیزی شده را دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر