مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در بومهن

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


نکته حائز اهمیت در است.فاده از رنگ های چکشی، انتخاب تینر مناسب و دقت در ویسکوزیته پاشش است.. در صورت عدم دقت در این مرحله، نقوش چکشی یا تشکیل نمی‌شوند و یا ناقص خواهند بود. فاصله دست در هنگام کار و فشار باد نیز از موارد مهم در انجام کار با رنگهای چکشی است.. کاربرد این رنگ در مواردی مانند رنگ‌آمیزی کابینتها، ماشین‌آلات، تجهیزات اداری و صفحات فلزی است.. این موضوع بدلیل به‌کارگیری رزین الکیدی در این نوع رنگ می‌باشد.

پوشش آکریلیک بر پایه رزین اکریلیک ساخته می‌شود. از این پوشش‌ها می‌توان برای زیرآیند رنگ و همچنین به عنوان لایه نهای بعد از رنگ‌آمیزی بهره برد. اکریلیک‌ها، علی‌رغم قرار گرفتن در محیط‌های باز، رنگ و ثبات خود را حفظ می‌کنند. این پوشش‌ها موارد است.فاده زیادی دارند، مثلا بسیار مناسب جهت پوشش سطوح گچی و بتنی علاوه بر فلزی هستند.

در یک نگاه کلی رنگ های صنعتی در دو نوع پودری و مایع وجود دارند. برای روشن‌شدن ویژگی و تفاوت‌های این دو رنگ به بیان مزایا و معایب رنگ های صنعتی مایع و پودری بسنده می‌کنیم و در ادامه بحث به دلیل پرکاربرد بودن رنگ مایع به بیان انواع و اقسام آن می‌پردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر