فروش رنگ و رزین در شهر جدید اندیشه

Paint and Resin-1
Paint and Resin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


رزین های پلی اتیلن با بیش از میلیون تن سالانه متداول ترین نوع رزین هستند. آن ها دارای مقاومت شیمیایی و بخار یا رطوبت قوی و انعطاف پذیری بالایی هستند. از رزین های پلی اتیلن برای بسته بندی ورقه ها و فیلم ها، ظروف، عایق کابل، پوشش ها، اسباب بازی ها، قالب ها، روکش ها و لوله ها است.فاده می شود.

رزین ماده ای جامد یا بسیار چسبناک با منشأ گیاهی یا مصنوعی است. که به طور معمول به پلیمرها تبدیل می شود. رزین ها معمولاً مخلوطی از ترکیبات آلی هستند. گیاهان برای پاسخ به صدمات، رزین ها را برای مزایای محافظتی خود ترشح می کنند. رزین از گیاه در برابر حشرات و عوامل بیماری زا محافظت می کند. رزین از مخلوط پیچیده ای از مواد مختلف از جمله اسیدهای آلی به نام اسیدهای رزین تشکیل شده است..

کبالت فلزی سفید رنگ است. که از نظر ظاهری مشابه نیکل است. اما به جای زرد ته رنگ فیروزه ای دارد. این فلز در آلیاژ های متنوعی همچون آلیاژ برشکاری، ابزار های فولادی و آلیاژ های مغناطیسی کاربرد دارد. ویژگی های این ماده شیمیایی شامل موارد زیر می شود:



( فروش ) های دیگر