فروش رنگ و رزین در شهر ری

Paint and Resin-1
Paint and Resin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


ماده ای که از درخت بادام می چکد به طور گیج کننده ای مانند رزین به نظر می رسد، اما در واقع یک لثه یا موسیلاژ است. و از نظر شیمیایی بسیار متفاوت است.. کلمه رزین از رزین فرانسوی، از رزین لاتین می آید، که یا از ریشه یونانی رزین کاج گرفته می شود. کلمه رزین در دنیای مدرن تقریباً به هرجز مایع اطلاق می شود، که به حالت لاک سخت یا مینا کاری درخواهد آمد. مانند برخی از رزین های ریخته گری و رزین های مصنوعی (مانند رزین اپوکسی).

شیره‌ی درخت کاج یک نمونه رزین طبیعی است. که در ابتدا مایع و سپس سخت و جامد می شود. در گذشته، برای درزگیری و آب بندی قایقها، ساخت انواع ظروف غذا، مومیایی کردن اجساد و مردگان و &#; از رزین درخت کاج است.فاده می کردند. لازم به ذکر است. که رزینهای طبیعی معمولا قابل اشتعال هستند و در زمان است.فاده از آنها باید کاملا مراقب بود.

رزین های پایه حلال انواع بسیار گسترده ای دارند. رایج ترین رزین های پایه حلال، رزین های آلکیدی نامیده می شوند که به طور معمول در رنگ های مینا است.فاده می شود. آلكیدهای اورتان كه اغلب در لاک های شفاف است.فاده می شود. رزین های پوشش محافظ انواع متنوعی دارند، مانند: اپوکسی، یورتان، پلی سیلوکسان و اورتان.



( فروش ) های دیگر