مشاوره و اجرا رنگ و رزین در چهاردانگه

Paint and Resin-1
Paint and Resin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


رنگی است. که در هوا خشک می شود. برای پوشش سطوح خارج از منزل یا در معرض سایش سخت یا تغییرات دما است.فاده می شود. پوشش های مینا و مات یا نیمه شفاف که پایدار و از نظر محیط زیست ایمن هستند. ماندگاری بالایی دارند و حاوی VOC کم (ترکیبات آلی فرار) هستند. رنگ های مینا به طور معمول زمان خشک شدن و پخت بیشتری نسبت به رنگ های لاکی دارند. از رنگ مینا در بتن، سطوح بیرونی، لوازم خانگی، پیشخوان، موتور خودرو، ترمز، تجهیزات صنعتی و موارد این چنین است.فاده می شود.

رشته صنعت رنگ و رزین، که از آن تحت عنوان صنعت رنگ و پوشش نیز یاد می ­شود، از جمله صنایع وابسته به صنعت پتروشیمیایی می­ باشد و در ابتدا محدود به تولید رنگ­ های مصرفی ساختمانی بود که بعد ها انواع مختلف پوشش ­های صنعتی نیز بدان اضافه گردید. در ایران اولین واحد رنگ­سازی در سال ۸ اقدام به تولید رنگ­ های روغنی کرد که بر اساس روغن ­های گیاهی و پودرهای معدنی تولید می­ گردید و از سال ، اولین رنگ روغنی با رزین­ های سنتزی تولید گردید.

رزین های پلی است.ر از واکنش اسیدهای آلی دو پایه و الکل های پلی هیدر تشکیل می شوند. آن ها بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر گرما، مواد شیمیایی و شعله مقاومت بسیار خوبی دارند. از آن ها برای ساخت و ساز، ورقه ورقه، تعمیر اتوماتیک مواد پر کننده، اسکی، میله های ماهیگیری، اجزای هواپیما و کشتی، پوشش ها، لوازم تزئینی و بطری ها است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر