فروش ریسه ال ای دی LED در شرق تهران

LED filament-1
LED filament-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.


چراغ های نواری LED که به عنوان ریسه از آن‌ها یاد می‌شود، راه‌حل‌های کاربردی و کاربر پسند را برای طیف وسیعی از تنظیمات داخلی و تجاری ارائه می‌دهد. یه طور دقیق‌تر، ریسه نواری از تراشه‌های LED کوچک است. که در فواصل منظم قرار می‌گیرند. ریسه‌ها انعطاف پذیر هستند و نصب آسانی نیز دارند و می‌توانند به راحتی توجه افراد را به جنبه‌ی خاصی متمرکز کنند.

شرکت عرفان صنعت اصفهان به عنوان پر سابقه ترین شرکت در حوزه تولید تجهیزات نورپردازی شهری و سازه های تزئینات شهری LED در کشور، با است.فاده از مهندسین و پرسنل با تجربه و دستگاه های پیشرفته همواره تلاش می کند محصولات با کیفیت، زیبا و مطابق با است.اندارد های داخلی و خارجی در راستای روشنایی و شادابی در محیط شهر خلق کند.

برخی از چراغ های نواری LED دارای چسب هستند، به این معنی که تمام کاری که برای نصب آن‌ها باید انجام دهید این است. که آن‌ها را در جایی که می‌خواهید، بچسبانید. اما ممکن است. برخی از ریسه‌ها دستورالعمل نصب پیچیده‌تری داشته باشند. قبل از نصب هر نوع چراغ، از خود بپرسید که آیا مهارت انجام این کار را دارید یا خیر. اگر در این باره اطمینان ندارید ، از یک متخصص کمک بگیرید.



( فروش ) های دیگر