فروش ریسه ال ای دی LED در شهر جدید اندیشه

LED filament-1
LED filament-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


بیشتر ریسه‌های LED ضد آب هستند، بنابراین می‌توان از آن‌ها در فضای باز یا حمام است.فاده کرد. اگرچه برای محیط های مرطوب نیز نیاز به رتبه IP خوبی دارد. اگر قصد دارید از ریسه‌ها در محیط‌های بیرونی که در معرض رطوبت و گرد و خاک قرار دارند است.فاده کنید، رتبه IP برای انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این نوع از ریسه‌‌های led دارای ماده رزین سیلیکونی هستند که از اجزای نوار در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می‌کند. با این حال برای اطمینان خاطر توصیه می‌شود که تمام اجزای ریسه را بررسی کنید تا حفاظت شده باشند. به عنوان مثال در بعضی موارد ممکن است. ریسه‌های نوری دارای رتبه IP خوبی باشند اما ترانسفورماتور LED همراه آن‌ها ممکن است. ضد آب نباشد.

اگر به دنبال یک روش جدید برای تزئین داخلی یا بیرونی خانه خود هستید، باید مزایای ریسه های نواری نوری را در نظر بگیرید. امروزه LED ها را در مکان های بیشتری از هر زمان دیگری مشاهده می کنیم. شگفت آور است. که این ریسه ها در مکان های بسیار متنوعی قابل است.فاده هستند. جالب است. که این ریسه ها می توانند تقریباً در هرجایی که بخواهید و نیاز داشته باشید، تعبیه شوند. این کار آن ها را بسیار متنوع و سودمند می کند. ریسه LED SMD توسط ال ای دی های متصل کوچک ساخته می شود. این ال ای دی ها مانند یک رشته به هم متصل هستند. روشن شدن ال ای دی های کوچک، باعث انتشار نورهای کوچک در یک منطقه بزرگتر مانند سقف خانه می شود.

چراغ های نواری LED که به عنوان ریسه از آن‌ها یاد می‌شود، راه‌حل‌های کاربردی و کاربر پسند را برای طیف وسیعی از تنظیمات داخلی و تجاری ارائه می‌دهد. یه طور دقیق‌تر، ریسه نواری از تراشه‌های LED کوچک است. که در فواصل منظم قرار می‌گیرند. ریسه‌ها انعطاف پذیر هستند و نصب آسانی نیز دارند و می‌توانند به راحتی توجه افراد را به جنبه‌ی خاصی متمرکز کنند.



( فروش ) های دیگر