فروش ریل جرثقیل در شهر جدید اندیشه

Crane rail-1
Crane rail-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


Crane Rail یک مسیر حرکت جرثقیل است. که توسط ریل گذاشته شده است.، که تضمین می کند جرثقیل در طول مسیر تعیین شده حرکت می کند و فشار چرخ را به فونداسیون انتقال می دهد. ریل جرثقیل را می توان به نوع ریل سبکP  و نوع ریل سنگینQU  تقسیم کرد. ریل جرثقیل شامل ریل فولادی جرثقیل، ریل فولادی مسیر و ریل مربع است..

ریل جرثقیل سقفی به مسیر مورد است.فاده برای حرکت جرثقیل سقفی اشاره دارد. پل جرثقیل به صورت طولی در امتداد مسیرهای قرار گرفته بر روی پل های مرتفع در هر دو طرف حرکت می کند و چرخ دستی بالابر به صورت جانبی در امتداد مسیرهای گذاشته شده روی پل حرکت می کند و یک محدوده کاری مستطیل شکل را تشکیل می دهد که می تواند از فضای زیر به طور کامل است.فاده کند. پل برای بلند کردن مواد بدون انسداد توسط تجهیزات زمینی است.. این نوع جرثقیل به طور گسترده در انبارهای داخلی و خارجی، کارخانه ها، اسکله ها و محوطه های انبار باز است.فاده می شود. تولید ریل جرثقیل سقفی در فروشگاه تجهیز کرین.

قرقره تیراهنی یا قرقره ای ریلی   i rail اهدف است.فاده از این سیستم برای حمل کابل های سنگین و همچنین مسیر های قوس دار با شعاع بالا می باشد.قرقره های این سیستم بزرگتر و و همچنین قابل تنظیم برای چند سایز  تیر ای شکل می باشد.قرقره  کابل بر  که به این نوع قرقره ها قرقره کابل کره ای هم میگوینده بیشتر در یل های بالای کوره است.فاده میشود . بدنه این ققره ها گالوانیزه گرم شده است..قرقره های این سیستم  چرخ و چرخ می باشند و همچنین چرخای این قرقره به دو صورت پلاستیکی  و فلزی می باشد.



( فروش ) های دیگر