فروش زنجیر و قلاب در شهر جدید اندیشه

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


کاربرد زنجیرها در صنایع مختلف امروزه بر کسی پوشیده نیست. میتوان از زنجیرها برای بستن و یا مهار کالاها،  جابجایی بارها و یا آویزان کردن وسایل مختلفی مانند لوسترها است.فاده کرد. همچنین می توان از این ابزار در محوطه سازی یا تزئین ساختمان نیز است.فاده کرد. زنجیر گالوانیزه در سایزهای مختلفی از تا میلی متر وجود دارد. زنجیرگالوانیزه معمولا در کیسه هایی با وزن های مختلف کیلو گرمی یا کیلو گرمی بسته بندی و عرضه می شوند. این ابزار دو نوع دانه کوتاه و دانه بلند دارد.

یکی از انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر رابط زنجیر می باشد. قطعه اتصال دهنده بین دانه های زنجیر، بین زنجیر و حلقه و یا اتصال بین زنجیر و قلاب S را رابط زنجیر می گویند.  این ابزار یکی از مهمترین ابزار صنعتی می باشد. در ایجاد اسلینگ های زنجیره از این ابزار است.فاده فراوانی می شود.

زنجیره کلاس دارای حداکثر محدوده بار کاری تا پوند است.. همچنین است.انداردهای ASTM (انجمن آزمایش و مواد آمریکا) برای بلند کردن سربار را برآورده می کند زیرا قبل از شکستن می تواند حداقل درصد افزایش یابد.کلاس علاوه بر است.فاده در برنامه های بالابر سربار به عنوان یک جزء زنجیر ، می تواند برای موارد زیر است.فاده شود:



( فروش ) های دیگر