مشاوره و اجرا ساخت سوله در شرق تهران

Building a shed-1
Building a shed-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


از ویژگی‌های دیگر این سوله‌ها این است. که می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی اجاره داد. اجاره معمولی یک ساختمان بین تا ماه است. اما ملک‌های صنعتی را می‌توان به مدت تا سال اجاره داد. چون معمولا از سوله‌ها برای واحد‌های تولیدی یا انبار‌ها است.فاده می‌کنند که باید برای آن‌ها قرارداد‌های بلند مدتی امضاء کنند.

با اخذ مجوز بتن ریزی و آزمایش بتن و به صورت همزمان ساخت اسکلت فلزی آغاز شده و پس از اتمام مراحل ساخت اسکلت فلزی، قطعات سوله به زمین موردنظر انتقال می یابد. پس از نصب و راه اندازی سوله مجددا سازه توسط ناظرین و مهندسین کنترل نهایی می شود و مجوز دیوار چینی و پوشش سقف و بدنه سوله صادر می شود.

یکی از گزینه های پیشنهادی برای کاهش ضایعات و مواد دور ریز اینست که سعی کنید ساخت سوله را به متخصصان این امر بسپارید. مجموعه است.یلا با گروهی از مهندسین با مهارت در زمینه ساخت سوله و  با محاسبات دقیقی که در ساخت قطعات سوله دارند، مطمئنا هزینه های گزاف مربوط به ضایعات را کاهش خواهند داد. با در نظر گرفتن همه این شرایط باز هم ساخت بزرگ ترین سوله از ساخت یک سازه جدید کم هزینه تر خواهد بود. حتی از نظر سرعت ساخت نیز سوله ها نسبت به سازه های دیگر برتری دارند. به همین دلیل، بسیاری از کارخانجات تولیدی اعم از تولید های پوشاک، مواد غذایی، لاستیک سازی، و ... به منظور افزایش خط تولید خود از سوله ها است.فاده می نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر