مشاوره و اجرا ساخت سوله در شهر ری

Building a shed-1
Building a shed-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


در این بین به منظور کاهش هزینه های ساخت سوله صنعتی باید جدید ترین متدهای روز دنیا در زمینه سوله سازی و مطابق با آخرین است.اندارد های دنیا مورد است.فاده قرار گیرد تا سوله ای بهینه و کار آمد ساخته شود که بتواند انوع بار های و تنش های محیطی را تحمل نماید. بهترین کار قبل از تصمیم گیری و ساخت مشورت با کارشناسان و مهندسین در این زمینه است..

سوله ها معمولا برای انجام کارهای صنعتی اجرا می شوند. اما کاربردهای متنوعی دارند، این سازه های فلزی بیشتر برای ایجاد کارخانه ها، کارگاهای صنعتی و کاری، انبارها، مرغداری ها، هایپرمارکت ها، تعمیرگاه ها، سالنهای همایش و مجالس (تالارها)،آشیانه هواپیما، پارکینگ خودروها  و… است.فاده می شوند.

امکان طراحی مناسب سوله صنعتی به لحاظ معماری و زیبایی شناختی وجود دارد. برای آنکه سوله جلوه‌ای مناسب داشته باشد می‌توان برای دیوار‌های آن از پوشش‌های زیبا، درب‌های چشم الکترونیکی و پنجره‌های جدید یا دوجداره است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر