مشاوره و اجرا ساخت سوله در شهر ری

Building a shed-1
Building a shed-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


علاوه بر این، کرونا باعث افزایش تقاضا برای راه حل های ذخیره سازی سرد شد. در حالی که ساختمان‌های سردخانه‌ها پیش از همه‌گیری شاهد افزایش چشمگیر بودند (مثلا با معرفی تحویل دو ساعته مواد غذایی توسط آمازون)، کرونا رشد را تسریع کرد. به این علت که مصرف‌کنندگان بیشتر و بیشتری شروع به است.فاده از تجارت الکترونیکی نسبت به خرید در فروشگاه کردند. یک تخمین پیش‌بینی می‌کند که این تغییر رفتار ظرف پنج سال آینده تقاضا برای راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سرد را تا میلیون فوت مربع افزایش می‌دهد.

نمونه دیگری از سوله های فلکس یک مرکز تحقیق و توسعه است. که در تمام صنایع فناوری و بیوتکنولوژی رایج می‌باشد. مراکز تحقیق و توسعه اغلب ترکیبی از دفاتر، آزمایشگاه‌ها و حتی مناطق تولیدی در یک ملک پردیس‌مانند با هدف بهبود محصولات را شامل می‌شوند. در مقایسه با یک مرکز معمولی انعطاف‌پذیر، ساختمان‌های تحقیق و توسعه به دلیل آزمایشگاه‌های آزمایش الکتریکی آن اغلب به نیروی بیشتری نیاز دارند.

مرحله اول: مشخص کردن کاربری سوله و انتخاب زمینی متناسب با آن جهت ساخت سوله ، مرحله دوم: اخذ مجوز ساخت سوله مرتبط با کاربری سوله، مرحله سوم: بررسی و اندازه گیری دقیق ابعاد انجام پروژه توسط کارفرما و مهندسین ساخت، تهیه نقشه و محاسبات دقیق و دریافت تاییدیه از نظام مهندسی، مرحله چهارم: پس از تهیه نقشه اقدام به اخذ مجوز برای انشعابات سوله که شامل آب، برق و گاز می شوند کنید. مرحله پنج: لایه برداری، خاک ریزی و مسطح سازی زمین اجرا پروژه ( الموتور بندی و قالب بندی فنداسیون دقیقا مطابق با نقشه ها ) توسط مهندسین اجرای پروژه، مرحله ششم: بتن ریزی و آزمایش بتن ( طبیعتا قبل از آن اخذ مجور آن ) مرحله هفتم: نظارت مهندسان ناظر به مراحل ساخت سوله و همزمان با اجرای فنداسیون، ساخت سوله



( مشاوره و اجرا ) های دیگر