مشاوره و اجرا ساخت سوله در چهاردانگه

Building a shed-1
Building a shed-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


معمولا سردخانه‌ها مراکز توزیع ویژه محصولات غذایی مانند گوشت، محصولات و لبنیات هستند. این ساختمان‌ها اتاق‌هایی را به‌طور خاص برای سرمایش و انجماد ارائه می‌دهند تا محیطی با دمای کنترل‌شده برای حفظ کالاها قبل از توزیع فراهم کنند. سایر ویژگی ها شامل مهر و موم ‌های ویژه روی اسکله‌ ها و درب ‌های سقفی عایق شده برای نگهداری محصولات در دمای مناسب است..

سوله‌ها از چند نوع دیوار تشکیل می‌شوند که یکی از آن‌ها دیوار خود سوله بوده و آن را از فضای بیرون جدا می‌سازد. به علاوه دیوار‌ها تفکیک‌کننده فضا‌های داخلی هم هستند. دیوار‌ها با هدف‌های مختلف ساخته می‌شوند و با مصالح مختلف قابل اجرا است.. قبل از هرکاری باید ابتدا کاربری خود را مشخص کرده و با توجه به اهمیت و الزامات و بودجه نوع دیوار را انتخاب کنید.

یکی از شروط مهم در تولید یک سوله است.اندارد و مورد تایید برای کارخانه، رعایت است.انداردهای کیفی در همه مراحل زیر نظر سازمان صنایع است.. به این ترتیب لازم است. مراحل کار را با در نظر گرفتن فاکتورهای لازم و مشورت با کارشناسان مربوطه صورت گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر