فروش ساعت اندیکاتور در بومهن

Indicator watch-1
Indicator watch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


نمایندگی انحصاری اندازه گیری اسیمتو در ایران , بورس ابزار اندازه گبری دقیق با برند اسیمتو از قبیل ساعت اندیکاتور دیجیتال و انالوگ , ساعت شیطانکی دیجیتال و انالوگ , ساعت اندازه گیری کورس بلند , ضخامت سنج , ضخامت سنج ساعتی , ضخامت سنج دیجیتال , انواع پایه ساعت , انواع پایه میکرومتر , انواع کولیس از نوع کولیس دیجیتال , کولیس معمولی , کولیس فک بلند , کولیس داخل سنج , کولیس خارج سنج , کولیس ذاخل شیار , کولیس خارج شیار , کولیس چرخ دنده , کولیس ساعتی , کولیس ورنیه , کولیس معمولی فک بلند , کولیس بلند , کولیس عمق سنج , کولیس شیار سنج و... با دقت بالا تحت لیسانس المان

ساعت اندیکاتور شیطونکی از نظر ساختار با ساعت‌های ساده تفاوت دارند. در ساعت اندیکاتور شیطانکی بر خلاف نوع ساده که حرکت میله آن به صورت عمودی است.، این میله دارای حرکت شعاعی می‌باشد. کاربرد اصلی آن در اندازه گیری میزان لنگی محور ها، اندازه گیری تغییرات و صافی سطوح مختلف است.. بازه اندازه گیری ساعت‌های شیطانکی نسبت به ساعت‌‌های ساده کمتر است. اما معمولا دقت بالاتری دارند. این نوع همانند مدل‌های قبلی برای است.فاده و قرار‌گیری در محل مورد نظر به پایه نیاز دارد.

ساعت اندیکاتور دیجیتال میکرونی با اینسایز - از برند اینسایز یکی از بهترین و دقیق ترین ساعت های اندیکاتوری در بازار می باشد که تلفات هیسترزیس آن تنها میکرومتر می باشد. این ساعت اندیکاتوری با بالاترین کیفیت و تحت لیسانس کشور اتریش تولید شده است..



( فروش ) های دیگر