فروش سایر ماشین آلات صنعتی در شهر جدید اندیشه

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


این بخش باعث ایجاد ماشین آلات کنترل کننده آب و هوا برای ساختمانهای مسکونی و تجاری می شود. این صنعت علاوه بر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات تصفیه هوا را که به طور فزاینده ای در ساخت وسازهای جدید رایج است.. و تجهیزات برودتی تجاری را که در درجه اول برای ذخیره سازی مواد غذایی است.فاده می شود، تولید می کند.

از تراکتور مزرعه گرفته تا یخچال تجاری که رستوران مورد علاقه شما از آن است.فاده می کند. ماشین آلات برای روشی که امروز زندگی می کنیم لازم است.. بنابراین در حالی که مردم هرگز از بیشتر ماشین آلاتی که امکان زندگی آنها را فراهم می کند است.فاده نمی کنند یا حتی آنها را نمی بینند، اما از محصولاتی که هر روز تولید میکنند، است.فاده می کنند.

ماشین آلاتی را تولید می کند که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات است.فاده می شوند. به عنوان مثال، شرکت های موجود در این بخش نسخه های تجاری لوازم خانگی را تولید می کنند. مانند تجهیزات لباسشویی مورد است.فاده در لباسشویی، دستگاه های قهوه ساز و اجاق های مایکروویو که توسط رستوران ها است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر