فروش سختی گیر و رسوب زدا در شهر ری

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


سختی گیر رزینی با است.فاده از تبادل یونی کار کاهش سختی آب را انجام می دهد. اساس کار این سیستم تبادل یون بوده و آب با عبور از لابلای رزین کاتیونی، یون کلسیم و منیزیم (عوامل سختی) را از دست داده و به جای آن یون سدیم دریافت می کند. بعد از مدت زمان مشخصی با توجه به دبی آب و میزان سختی آن، رزین اشباع شده و باید توسط آب نمک احیا گردد.

لزوم حذف سختی یا همان املاح موجود در آب به این دلیل است. که املاح موجود در آب هنگام گرم یا حتی سرد شدن، به صورت رسوب روی سطوح تبادل حرارتی مانند سطوح داخلی تیوپ ها و محفظه احتراق دیگ های حرارت مرکزی، کویل منابع کویلی، سطوح تبادل حرارت در مبدل حرارتی، کندانسور و اواپراتور

برخی از عوامل هستند که بطور مستقیم اثر نمیگذارند اما می توانند به شکل غیر مستقیم بر ظرفیت یا مدل دستگاه اثرگذار باشند. از جمله وجود یا عدم وجود منبع ذخیره بعد از سختی گیر. زمانیکه منبع ذخیره در پروژه موجود باشد، سختی گیر را می توان با ظرفیت پایین تری برای آن پروژه خاص در نظر گرفت چرا که سختی گیر فرصت دارد آب را در مدت زمان بیشتری و به آرامی تصفیه نماید و مثلا در ساعات مرده شبانه روز مانند شب تا صبح فرصت دارد تا تانک ذخیره را پر نماید. پس در اینجا می توان از سختی گیر کوچکتری است.فاده نمود و بالطبع قیمت آن پایین می آید. گاهی پیش می آید که می توان با یک شیر و اتصالات مربوطه آن، دو تانک سختی گیر را در مدار قرار داد. این روش نیز باعث ایجاد قیمت پایین در سختی گیر می باشد.



( فروش ) های دیگر