تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در بومهن

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


سلام وعرض ادب و احترام، اطلاعات جامع و خوبی که در دسترس عموم قرار می دهید. اولا جای قدردانی دارد و دوما نشانه حس مسئولیت مدیران ارشد و دیگر عوامل مجموعه نسبت به آگاهسازی عمومی را می رساند که خود به وجدان بیدار در تجارت جایگاه ویژه ای دارد. من در شرف راه اندازی کسب و کار با میزان سرمایه محدود هستم. با مطالعه قسمت مشتریان و وسعت فعالیت شما بهتر دانستم در مورد تهیه محدود مواد مورد نیاز با شما مشورت کنم. زیرا همانطور که پیش تر قید شد، در ابتدای راه با سرمایه کوچک ممکن است. برای تامین صرفه و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد. با آرزوی موفقیت روز افزون شما و تیم متخصص.

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.

کاربرد متابی سولفیت سدیم با توجه به خاصیت احیا کنندگی و کلر زدایی بالای این ماده در صنعت، جهت خشک کردن میوه و سیب زمینی سرخ شده، است.فاده می گردد و می توان مواد مورد نظر را به محلول متا بی سولفیت اضافه کرد که موجب ترد شدن و شکنندگی محصولات شده و از سیاه شدن آن جلوگیری می کند. همچنین به این نکته دقت فرمایید عوامل فشار هوا و آب نیز موثر می باشند.



( تولید و ساخت ) های دیگر