تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در شهر جدید اندیشه

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


Sodiu metabisulfite بویی شبیه به بوی دی‌اکسید گوگرد دارد. توجه به این نکته ضروری است. که این ماده ممکن است. باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک در انسان‌هایی شود که به سولفیت‌ها حساس هستند. متابی سولفیت سدیم از دو یون سدیم و یک یون متا بی سولفیت تشکیل شده است..

در هنگام کار کردن بااین ماده باید نکات ایمنی رعایت شود. در آزمایشگاه هنگام کار با این ماده باید آن را زیر هود مخلوط ‌کنید زیرا بخارات سمی آن کشنده است. (استفاده از دستکش، عینک و ماسک الزامی است.) و اگر از نمونه آبی آن است.فاده شود باعث کاهش اکسیژن یا در واقع خورندگی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده ممکن است. سبب بروز مشکلاتی مانند آسم، بیماری های ریوی، سردرد، بی نظمی ضربان قلب، سوزش و خارش پوست، قرمزی و اشک ریزی چشم، تحریک دستگاه گوارش، تهوع، است.فراغ و اسهال شود.

پیروسولفیت، متا بی سولفیت سدیم، نمک دی سدیم همگی نام های سدیم متا بی سولفیت (Sodium metabisulfite) می باشند که نشان دهنده ترکیبی غیر آلی هستند که به صورت پودر سفید متمایل به زرد رنگ در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و در صورت تماس با رطوبت هوا به سرعت اکسید می گردد. از مهم ترین ویژگی های این ترکیب می توان به حضور سدیم، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد در آن اشاره نمود که ورود آنها در آب به شدت به زیست حیوانات آبزی لطمه وارد خواهد نمود.



( تولید و ساخت ) های دیگر