تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در شهر ری

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


همچنین قابل ذکر است. هر چند که این ماده غیر اشتعال زا می باشد، اما در دمای درجه سانتی گراد شروع به تجزیه و آزاد کردن گاز های سمی و اکسیدهای خطرناکی از سدیم و گوگرد می کند. در صورت ترکیب شدن این گازهای سمی با آب و وارد شدن به محیط زیست بسیار خطرناک می باشد. ضمنا این ترکیب را به دور از فلزات باید نگهداری نمود زیرا محلول آن دارای ویژگی خورندگی می باشد.

توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر توضیحات مختصر

سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.



( تولید و ساخت ) های دیگر