فروش سرامیک بین کابینت در بومهن

Ceramics between the cabinets-1
Ceramics between the cabinets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


کاشی بین کابینتی های مربعی سفید، هر چند به اندازه کاشی های مستطیل معمول و رایج نیستند اما هنوز هم باعث می شود تا فضای بین کابینت شما به روز شود و یک دید بصری زیبا را به فضا اضافه کنند. این کاشی ها را نمی توان مانند کاشی های مستطیلی به سبک های مختلف است.فاده کرد اما می تواند آنها را در الگوهای مختلفی است.فاده کرد و طرح های جالبی ساخت و دیگر لازم نیست نگران این باشید که الگوی شما یکنواخت شده است. یا نه. لبه ها و گوشه ها به راحتی قابل تنظیم هستند و این امر باعث می شود که کاشی های مربعی برای افراد مبتدی که برای اولین بار است. اقدام به نصب کاشی می کنند ایده آل باشد. 

این کاشی طبیعی از سنگ ساخته شده است. و در مقایسه با انواع کاشی های دیگر موجود در بازار، نسبتا سبک و نصب ساده ای دارد. کاشی های بزرگ می توانند ظاهری عجیب و غریب را برای بین کابینتی شما ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است. کاهشی هایی را انتخاب کنید که کوچکتر هستند. این کاشی ها از سنگ آهک ساخته شده اند و معمولا بسیار متخلخل هستند به همین دلیل کاشی های تراورتن پر می شوند تا صاف و تمیز شوند. در حالی که این متریال نصب بسیار ساده ای دارد، اما هزینه پایینی برای صاحب خانه ها ندارد و ممکن است. پول زیادی برای نصب کاشی بین کابینتی جدید هزینه کنند. برای اینکه کاشی های سنگ تراورتن به بهترین شکل ممکن به نظر برسند مهم است. که به طور مرتب آنها را درزگیری کنید و این به هزینه کلی شما اضافه خواهد کرد.

یکی از جذاب‌ترین طرح‌های کاشی بین کابینتی مدرن ، طرح سنگ است.. این مدل، ممکن است. تنها طرح سنگ باشد و یا از سنگ‌های کوچک طبیعی تشکیل شده باشد. طبیعتا کاشی‌هایی که از جنس سنگ طبیعی تشکیل شده‌اند، زیباتر و جذا‌ب‌ترند و مقاومت‌ آن‌ها در برابر عوامل محیطی بیشتر است. و البته قیمت بالاتری نیز دارند. تمیزکاری کاشی‌هایی که از سنگ طبیعی تشکیل شده‌اند به مراتب دشوارتر است. زیرا دارای پستی و بلندی‌ هستند، اما کاشی‌های طرح سنگ، جلوه‌ی سنگ را نمایش می‌دهند، قیمت پایین‌تری داشته اما نحوه‌ی تمیزکاری‌ آسان‌تری دارند.



( فروش ) های دیگر