مشاوره و اجرا سرامیک بین کابینت در شرق تهران

Ceramics between the cabinets-1
Ceramics between the cabinets-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


البته همیشه این خانم ها نیستن که خانه دار هستن. بعضی مواقع آقایون هم مسئولیتِ برخی از کارهای خانه رو به عهده می‌گیرن. پس زیبایی کاشی بین کابینتی باید طبق سلیقه هر دو باشه. اما بعضی از کاشی های بین کابینتی اینقدر زیبا هستن که هر نوع سلیقه‌ای رو پوشش میدن. مثلاً به دو تصویر بالا نگاه کنید. این آشپزخانه توسط یکی از صدها

کاشی بین کابینتی های مربعی سفید، هر چند به اندازه کاشی های مستطیل معمول و رایج نیستند اما هنوز هم باعث می شود تا فضای بین کابینت شما به روز شود و یک دید بصری زیبا را به فضا اضافه کنند. این کاشی ها را نمی توان مانند کاشی های مستطیلی به سبک های مختلف است.فاده کرد اما می تواند آنها را در الگوهای مختلفی است.فاده کرد و طرح های جالبی ساخت و دیگر لازم نیست نگران این باشید که الگوی شما یکنواخت شده است. یا نه. لبه ها و گوشه ها به راحتی قابل تنظیم هستند و این امر باعث می شود که کاشی های مربعی برای افراد مبتدی که برای اولین بار است. اقدام به نصب کاشی می کنند ایده آل باشد. 

امروزه بیشتر از اجاق‌گازهای رومیزی است.فاده می‌شود تا اجاق‌گازهای معمولی که به وسیله‌ی درب شیشه‌ای از دیوار آشپزخانه فاصله می‌داشتند؛ در واقع، درب شیشه‌ای اجاق‌گازهای قدیمی، یک محافظ بود که از پرت شدن ذرات غذا و چربی به کاشی‌ها و دیوار پشت گاز، پیشگیری می‌کرد، اما این امکان در گازهای رومیزی از بین رفته است.. کاشی‌ که به عنوان کاشی بین کابینتی انتخاب می‌کنید، باید در برابر حرارت ناشی از پخت‌وپز مقاومت داشته باشد تا رنگ آن بر اثر گرما، تغییر پیدا نکند. کاشی‌های بی‌کیفیت، خصوصا در رنگ‌های روشن، بر اثر حرارت ناشی از حرارت گاز، زرد رنگ و کدر می‌شوند و زیبایی خود را از دست می‌دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر